Ga naar hoofdinhoud

Tijdens de coronacrisis hebben we als samenwerkende partijen in de zwembranche verschillende campagnes gelanceerd. Op deze pagina kun je alles teruglezen en kijken!

Nationale Zwemchallenge – concept om zwemveiligheid te testen | vanaf juni 2021

De Nationale ZwemChallenge is een concept voor zwembaden, zwemscholen en zwemverenigingen om de zwemveiligheid van kinderen en volwassenen op een uitdagende manier te testen. Zeker nu na lange sluiting van de zwembaden i.v.m. de coronacrisis een zeer belangrijke zaak!

Meld je hier aan als organisatie

Wil jij je zwemveiligheid testen? Klik dan hier!

Zwemmen, ja graag! – videocampagne | februari en maart 2021

De zwembaden zijn lange tijd gesloten geweest. Met de campagne ‘Zwemmen, ja graag!’ vroeg de zwembranche aandacht voor de impact van deze sluiting. Naast dat je aan je mentale en fysieke gezondheid werkt door te zwemmen, is ook de zwemveiligheid een heel belangrijke reden om de zwembaden zo snel mogelijk te (her)openen. Zwemmen is veelzijdig, gezond, leuk, belangrijk voor iedereen en veilig in coronatijden.

Zwemmen leer je het best in het water – STER commercial | april en mei 2020

Bij de eerste sluiting van de zwembaden hebben we een STER-commercial ontwikkeld met de samenwerkende partijen in de zwembranche. Een positief bericht om aan te geven dat de zwemmer, en vooral de kinderen op zwemles, erg gemist werden.

 

Back To Top